02 aprilie 2009

Dorinte ...Da!


Fiecare dintre noi crede in dorinte...crede ca dorintele se indeplinesc.Incepem sa ne punem o dorinta de ziua noastra atunci cand suflam in lumanarii si dupa continuam pe cate o geana, aruncand monede in fantanii, uitandu-ne dupa stele cazatoare, de anul nou...si lista ar ma continua.
Si cateodata la cei mai norocosi dintre noi...una dintre aceste dorinte se indeplineste.
Ce facem atunci?Ne bucuram de clipa fericirii mult asteptate sau băgam de seamă că mai sunt o groază de dorinţe ce aşteaptă să fie puse?
Eu imi pun dorinte la fiecare ticait al ceasului...dorinte care se transforma in asteptari...asteptari care se transforma in dezamagiri si dezamagiri pierdute in sufletul meu...
Am zis la cei mai norocosi dorintele se indeplinesc ... la cei care cred cu adevarat in puterea dorintelor...eu oare nu cred cu adevarat ca si cele mai banale dorinte capata suflet?
Trebuie sa zic DA! ...dorintele se implinesc daca inchizi ochii si incepi sa visezi!
Nu ne dorim niciodata lucruri usor de obtinut si ne dorim lucruri importante, lucruri care cer multa ambitie, lucruri la care nu putem ajunge singuri...
Incepem sa ne punem dorinte ca avem nevoie de ajutor...ne e teama...si ne e frica ca putem sa cerem prea mult.
Si cu toate astea, majoritatea dintre noi continuam sa punem dorinte...pentru ca uneori dorintele se implinesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu