12 august 2009

Vara la Costinesti!


Dupa o saptamana la Costinesti singurul lucru pe care il repet de cand am ajuns in oras e "Rasaritul se vede din..Quba!!!"
E bine, bine...nu ma asteptam sa vin cu atata pofta de viata si concediul asta sa fie exact doza de "energie" de care aveam nevoie de atata timp.
Un concediu reusit alaturi de 4 fete si un baiat...nebunieee, toate conditiile!!
Imaginati-va un apartament, 5 fete,un baiat si o singura baie!Dezatru...coada la dus, coata la oglinda, coada la imbracat,galagie cat cuprinde, saracul baiat trebuia sa bata la usa cand iesia din baie...iar in 2 ore eram gata!
O saptamana in care m-am simtit ca o pitzy si o fost suuuuper...nu credeam ca o sa-mi placa sa ma imbrac cu fustite atat de scurte si cu bluzite atat de decoltate...wiiiii!!!
Serile din cluburi se transformau in dimineti cu rasarituri de soare, iar plaja ma relaxa si ma facea sa evadez printre ganduri.
Cutremurul l-am prins pe plaja...eram pe burta si simt ca pamantul se joaca sub sanii mei...super senzatie!!
Bun...detalile le tin pentru mine...am ajuns in oras, mi-am pus ochelarii de vedere mi-am luat hainele mele si am redevenit eu.

!Poate mi-am pus ochelarii, dar atitudinea e alta!
!!Ce bine ca m-am regasit si sunt iarasi eu!

Am si un PS:Nu stiu daca mi-am gasit jumatatea la mare, dar e cineva care face acest sfarsit de vara sa fie superb.
Just me,

Un comentariu:

  1. E bine... e foarte bineeeeee... si daca nu... facem noi cumva sa fie bine!!!
    Kissssssss

    RăspundețiȘtergere