23 august 2009

Somebody stop me!!


Bun, inca nu o trecut euforia concediului desi nu mai vad rasaritul de pe plaja...tot e bine bineee!
Trebuie sa ma ingras 3 kg sau trebuie sa ma mentin la 52 cate am acum?Asta e intrebarea!
Da, m-am ingrasat si sunt numai bine acum.Mi-am recapatat fundul(yeeeee!!!) si ce bine ca mi-au crescut si sanii ca imi facusem probleme nu de alta dar imi cumparasem un sutien super si imi ramasese mare...era pacat sa nu-l mai port dupa ce dadusem si o gramada de bani pe el( chiar o fost scump si nu glumesc,ce femeie in plina criza da pe un sutien 100 si ceva de lei...aaa sa vedem EU!!promit ca nu ma mai duc la cumparaturi singura...neeehhh pe cine mint aici...moaaahhhaaaa!!!)
Poate sunt singura fata de pe aici care se bucura ca s-a ingrasat,dar fratilor am avut 45 de kg si nu o fost bineee!Aratam ca o scandura si cu niste cearcaneee imense, asta nu e nimic... cel mai tare era cand se intalnea vecinii cu mama si ii o intrebau daca nu cumva sunt bolnava de ceva, daca nu am cancer de am slabit atata...tare grav!Oamenilor ce e cu voi nu mai are voie omul sa slabeasca ca repede il vedeti bolnav si in groapa ... saraca mama le zicea ca nu am nimic numai ca nu mananc...silueta deee, iubirea alea alea!!
Ideea e urmatoarea eu cand sunt suparata, ma supar frate pe mine si cel mai tare ma supar pe mancare si uite asa timp de 4 luni am avut ceva cu mancarea si ea a avut ceva cu mine.
Ce sa-i faci nu ne mai intelegeam deloc, dar acum mi-a trecut si acum nu ma mai opresc ... somebody stop me!!!

!Nu conteaza cum arati...cel mai important lucru e sa te simti bine.
!!Nu sunt slaba si nici grasa sunt numai bineeeee!

Just me,

Un comentariu:

  1. Ma bucur iubita sa vad ca ti ai revenit si esti optimista si plina de viata,copila isi revine ....copila e iarasi ea!!!!
    te pupacesc si tineo tot asa.....:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere