23 septembrie 2009

Alexandra is my name!!


Facem cunostinta cu multe persoane si de cele mai multe ori in secunda 2 uitam numele, dar ce sa-i faci daca asa e politicos.
Daca uiti cum ma cheama poti sa-mi spui simplu "tu", "asta","hey" sau pur si simplu eviti sa-mi spui pe nume, chiar e urat cand ma strigi altfel.
Problema e atunci cand lumea iti spune in mod repetat Andreea!!Cred ca e bestem cu numele asta!
Totul o inceput anul trecut de Craciun cand toata lumea ma striga Andreea..nimic dubios pana aici poate cu un singur amanunt: eram la ex-prietenul meu acasa pentru prima oara si parintii lui imi confundau in mod repetat numele.Incepusem sa ma intreb daca nu cumva prietenul meu gresise fata?Glumesc desigur, asa o chema pe verisoara lor care tocmai ce fusese acolo, dar totusi 3 zile de Andreea era prea mult:)
Dentistul meu desi stie clar cum ma cheama ma stiga Andreea.Mooor de nerviiii!!! Pur si simplu mi-a zis "Scuza-ma, dar tu ai fata de Andreea!!!" ...WTF????Cum mai vine si asta???Am un buletin care e valabil si spune altceva!!
Lumea care ma suna la telefon, cunoscuta pentru ca eu rar raspund la numere care nu le am in agenda, ma intreaba "Andrea tu esti?"...logic ca nu!!!Ai sunat la Alexandra, de ce te astepti sa gasesti o Andreea!!!

Nu inteleg de ce si nici nu ma mai chinui sa caut explicatii, dar un lucru e sigur numele asta se tine dupa mine...
Poate din cauza asta nimeni nu stie ca sunt aici si ridic mana si strig tare tareeee "ma cheama alexandra si vreau sa zambesc!!!"...poate ei o cauta pe Andreea!

!!Descoperirile constau in a vedea tot ceea ce toti au vazut si in a gandi ceea ce nimeni nu a gandit.

Just me,

Un comentariu:

  1. Well, m-am uitat peste postarile tale si le gasesc super. Felicitari Andreea, ooppss :D.... sorry adica Alexandra!:P

    RăspundețiȘtergere