22 octombrie 2009

I love my job

Lucru cu oamenii nu e usor, dar unii oamenii sunt mai inventivi decat altii.
Inteleg ca e frig afara si mai e si criza asta care a a nenorocit pe toata lumea.
Banciile sunt disperate cu restantierii care cresc de la luna la luna,iar operatorii de la banca suna clientii si cersesc cate o rata in fiecare luna.
Sincer stiu la povesti de viata incat tind sa cred ca mi-am gresit meseria!
Dar ce faci cand nici clientul nu se lasa mai prejos si te surprinde:



Stimate domn,

Am onoarea sa va confirm primirea scrisorii dumneavoastra din 12 Septembrie prin care imi cereti, pentru a treia oara, returnarea banilor pe care vi-i datorez.
As vrea sa stiti ca eu nu contest aceasta datorie si am intentia s-o platesc cat mai curand posibil.
Pe de alta parte, as dori sa va informez ca eu am numerosi alti creditori, la fel de onorabili ca dvs., carora vreau sa le inapoiez, de asemenea, sumele datorate.
Deoarece suma alocata de mine lunar rambursarilor este limitata, in fiecare luna desemnez prin tragere la sorti unul dintre dvs caruia ii inapoiez banii.
Indraznesc sa sper, domnule, ca numele dvs va iesi cat mai curand.
Va rog sa acceptati, domnule, salutarile mele impreuna cu intreaga mea consideratie.

P.S. Datorita faptului ca ultima dv. scrisoare a fost redactata intr-un limbaj agresiv si violent, va anunt cu regret ca nu veti participa la urmatoarea tragere la sorti.


Ok! Stiu ca viata e o roata de noroc, dar sa tragi la sorti unde platesti lunar ratele parca e prea uimitor.

!Viata ma surprinde in fiecare zi, dar am inceput si eu sa o surprind pe ea.
Am si eu Ps:E frumos frumos frumos...doamne e prea frumos pentru mine!!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu