10 martie 2010

Liniste

Ma simt epuizata ...
Am inceput sa fiu obsedata de esenta lucrurilor in viata? Am inceput sa caut adevarul in tot ce-i fals, si cred intr-un viitor mai bun pentru mine si pentru noi toti, si fara incetare imi spun ca am sa-l gasesc, chiar daca ar fi sa-l caut toata viata.
Speranta e tot ce mai avem cand ne trezim intr-un vis urat.
Exista momente in viata in care vrei sa mori, sa te tarasti intr-un colt si sa plangi, sa refuzi sa mai vezi lumina zilei...oooo da!!
De cate ori nu traiesti sentimentul disperarii, al durerii ? De multe ori in viata te chinui, te zbati, te lovesti de greutati sau te lovesc altii…si e normal sa te transforme.
E  mai grav sa nu traiesti nimic, sa nu te viziteze nici o experienta, sa nu ai parte de nici o transformare sau schimbare. dar sincer acum, mai trebuie sa mai pui si punct la toate experientele, transformarile si lucrururile traite...Punct! 
Vreau liniste, vreau calmul dupa furtuna, vreau momente pline de culoare, vreau ceea ce visez, vreau lumea mea ... vreau liniste!
Ma uit in urma si privesc la parcursul pe care l-am strabatut …
Cat m-am mai zbatut, cat am mai plans, cat am mai condamnat, si disperat in aceasta calatorie, numita viata.
Cat de nenorocita si nefericita ma vedeam ... ahh daaa!!
Viata e nedreapta, parintii nu au fost langa mine, prietenii nu au fost de gasit, barbatii m-au folosit, viata m-a pedepsit,  eu ma detestam, si pe ei ii uram si ii condamnam; pe ei, care mi-au adus atata durere in suflet.
Si acum, rad …  
Fara ei, fara acele experiente nu as fi cine sunt azi.
Nu exista evolutie fara experimentare, fara tradare, fara deceptii, fara durere.

!Cine te iubeste iti da drumul, te lasa sa zbori, nu te intoarce din drum!  
!!Lifehouse - You And Me 
...and all of the people

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu