21 martie 2010

This is not what I do

Imi vine sa urlu, sa strig, sa plang, sa sparg, ma doare fizic si nu mai suport!
Simt furie, ura, nu pot sa dorm, am atatea ganduri care nu-mi dau pace.
Eu nu sunt asa!
Niciodata nu am fost asa.
Cum am ajuns aici?
Eu sunt buna, si n-am nevoie de aceste sentimente in mine. Nu vreau sa urasc! Nu vreau sa ma lupt! Vreau sa dispara din viata mea, sa nu-l mai vad niciodata! E un nemernic, e diavolul in persoana!! O ales! Asta nu e om!
Mi-au inghetat gandurile, ma simt proasta, mi-e rusine de mine, am gresit, am pierdut.
De ce mi l-a scos viata in cale?
Asta e cea mai buna intrebare pe care mi-o tot pun si nu reusesc sa-mi raspund.
Ce fac?
Fug?
Lupt?
Cu ce arme pot castiga o batalie? 

“Lucrul cu care nu poti exista impreuna, nu te lasa sa existi.”
Serios?
Aduna-te daca vrei o viata.
Ceea ce nu-ti asumi pune stapanire pe tine. Nu te juca cu timpul. El iti lasa impresia ca vindeca ranile, dar nu e asa…te musca de fund cand mai putin te astepti si te intorce de unde ai plecat. Nu te juca, accepta-te asa cum esti, cu bune si rele.
Simte furie, gelozie, invidie, ura. Accepta-le si da-le drumul. Lucreaza cu tine.

!Incepe! Nu mai amana…durerile nu dispar, cresc si te doboara, otravesc si omoara.
!!Damien Rice feat. Lisa Hannigan - 9 crimes
Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu