25 august 2010

Me and my days

Anul asta nu stiu cum se face am primit cele mai multe flori prin curierat la lucru. Buchete de flori mari, mici, colorate, cu ciocolata, fara ciocolata, cu biletele unde erau numere de telefon sau versuri dintr-o poezie, rosi , albe, albastre, oricum le-am pierdut numarul de mult.
M-am bucurat de fiecare data cand le-am primit si am admirat frumusetea florilor la fiecare privire, dar niciunu nu a venit de la persoana care trebuia, asa ca unele au ramas la lucru pe birou sa le admire toata lumea, unele le-am mai dus si acasa, am mai facut si cadou la fete, toate au fost bagate in seama, dar nu si de mine.
Oricum a inceput sa fie amuzant, sa vad un baiat cum intra cu un buchet de flori in mana si sa ma gandesc "o nu, sper sa nu fie iara pentru mine?", sa ma ascund sub birou si sa ma rog "Plssss, sa nu zica pentru Alexandra!!Pls... O mii de fulgere, iara sunt pentru mine". Ciudat nu?
Partea cea mai amuzanta e atunci cand te gandesti de la cine sunt, te gandesti bine bine si dupa suni la numarul din biletel sa-i multumesti omului, amuzant e cum incearca "disperatul" sa-mi spuna sa iesim in oras la un suc, ma bufneste rasul si acum cand ma gandesc cat de amuzanti au fost unii.

Imi plac florile, le ador, dar nimeni pana acum nu a ghicit care sunt preferatele mele ... heve fun guys!! :))
The best things in life aren’t things...

Just me,
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu