20 septembrie 2010

Me and my days

Masajul...
M-am gandit ca dupa atatea ore de stat pe scaun la lucru sa ma rasfat si eu un pic. Un mic rasfat -  masaj de relaxare. Vorbesc cu fetele de la servici si mi-l recomanda pe Cristi (e un tip super ok, dragut, tinerel bla bla). Ok, imi fac si eu programare la Mr.Masozu' Cristi.
Ziua Z, ma duc...astept si apare mr. Masozu'. Primul gand "in fata la tipul asta trebuie sa ma dezbrac?!!Nu e treaba bunaa!!Heeelp!!"
Ma invita in cabina 4. o camera mica portocalie cu lumina dufuza si o masa in mijloc. si-mi zice "revin in 2 min, te rog sa te dezbraci la chilotoei si sa te intinzi pe masa". "Chiloteiiii??!" Wtf??!- ok vroiam sa-l informez pe mr. ca sunt pudica si caustrofoba si in camera in care ma aflu nu exista geam, dar o si plecat. Al 2-lea gand "E doar un masaj, ce poate sa mi de intample?!" Ma intind pe masa si astept.
Intra si incepe masajul, iar eu incep sa raaaaad...si raaaad.Am uitat sa-i spun "ma gadil!"
Masajul a fost super ok, faptul ca am ras o ora fara oprire - de nepretuit.
Saptamana viitoare ... inca o ora de ras.

Just me,

Un comentariu: