09 decembrie 2010

Darul meu pentru Craciunul lor

Magia vine din noi, iar atunci cand respiram si inspiram magie, parca suntem mai buni. Cei mai buni!
Decembrie - luna cadourilor, a copiilor, a oamenilor mari care se cred inca copii. Incepem sa daruim cadouri, zambete, iubire si pretuim monentele cu cei dragi, iar atunci incepem sa iertam sa fim mai buni, sa trecem peste.
Ador sa spun "Sarbatori fericite!" si sa-l ascult pe Hrusca. Imi place mult sa fac cadouri si cred ca in fiecare dintre noi e un mic Mos Craciun. Fie ca daruim o imbratisare sau o vorba buna, fie ca ne gandim sa daruim un cadou - sentimentul este unic.
Anul asta am incercat ceva diferit fata de toti anii. Am inceput chiar de la inceputul lunii sa ofer zambete celor dragi si chiar necunoscutilor.
Am inceput sa cumpar mici cadouri prietenilor mei si sa-i privesc cum se bucura - sa-i privesc zambind.
Particip la un proiect de la lucru alaturi de cei de la "Schimba un destin. Da valoare vietii!", unde voi fii Mos Craciun pentru un copilas. Astazi am primit scrisoarea de la Sabina, o fetita din Sura Mare pe la care mosul nu a trecut. Mosul (adica eu), e un pic incurcat - cum arata o trusa cu Hannah Montana?!!
Un alt proiect la care particip este "Darul meu pentru Craciunul lor", unde 25 de copii din Sibiu cu varste cuprinse intre 7 si 15 ani care provin din familii defavorizate, ar putea avea un Craciun mai fericit cu sprijinul material al comunitatii de bloggeri sibieni, si nu numai. In cadrul acestui proiect fiecare blogger va face o activitate din care va dona 50 de lei pentru cumpararea cadourilor. Bun incepe operatiune cum castig 50 de lei fara prea mult efort. Va tin la curent.
Continuu pe un ton cu sarbatoarea cere se apropie - "Ho! Hoo! Ho! Only 398 hours til Chrisrmas!"
Decembrie...luna magica. E vremea Craciunului!

!Once upon a time in a town like this a little girl made a great big wish. To feel the world full of happiness and be on Santa’s magic list!
!!Oh Santa  ... We can always count on you! - Train - Shake Up Christmas 

Multumirile mele se indreapta in acest moment sponsorilor si partenerilor media care au imbratisat ideea de a sustine campania "Darul meu pentru Craciunul lor":
- Antena 1 Sibiu, Eveniment TV, Sibiu100%, Turnul Sfatului, Sibiul.ro, CityNews Sibiu, KissFM

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu