19 decembrie 2010

Karma - zic eu

Daca ai rabdare si daca ai tarie de caracter, viata te poate purta acolo unde nici nu-ti imaginezi.
Daca ceva s-a schimbat la mine in ultimii ani, acel "lucru" a fost: curiozitatea. Cu ceva timp in urma eram cel mai curios om de pe pamant. Vroiam ca eu sa stiu totul si sa aflu totul, dar de cele mai multe ori lucrurile stateau diferit - nu stiam nimic. Acum cand nu vreau sa stiu absolut nimic, lucrurile stau iarasi diferit - stiu totul. Se pare ca lucrurile merg de la sine sau exista ceva acolo care face ca unele lucruri sa se lege. Karma zic eu! Totul tine de karma! Habar nu am! Altceva nu are ce sa fie!
Tu ce crezi "My brunette!"?
Ideea e simpla: nu vreau sa stiu lucruri, dar atunci cand le descopar - sunt de nepretuit! Mohaaha!

Just me,

4 comentarii:

  1. Poate pluralitatea de lucruri si informatiile colaterale lor creaza un zgomot de fond care suprapus cu nevoia de liniste specifica maturitatii, nasc un fel de disconfort imperceptibil. Zic si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @High Heel Walker: Inca si acum sunt un pic uimita, dar am noroc ca trec prin viata zambind!

    RăspundețiȘtergere