01 decembrie 2010

Sunt mandru ca sunt roman

Traiesc intr-o tara unde Catalin Botezatul se numeste vedeta, unde revistele de cancan tin prima pagina tot ce tine de silicon si botox. Cum sa nu fiu mandra de tara in care transforma peste noapte oameni obisnuiti in vedete luate din filmulete de pe youtube. Am ajuns sa ne uitam la emisiuni cu Pervesrul de la Tg. Ocna, sa facem parodi dupa "2 telecomande" si sa ascultam melodii "geniale" cantate de nimeni  altul decat de Fernando de la Carasebes. Nebunie!!! In politica nici nu ma bag, imi e groaza sa deschis si tv-ul din cauza asta.
Imi place si sunt mandra ca sunt roman! Am o tara cu care ma pot mandri, bine doar la capitolul frumusete. Ma bucur de peisajele minunate pe care tara mi le poate oferii. Muntii, delta, marea, defilele, rauri, ape si tot ce tine de peisajul natural. Ador sa descopar Romania in fiecare vacanta. Trebuie sa recunosc nici cu mancarea traditionala nu-mi este rusine. Mmm sarmalute, mamaliguta, chiftele, minunata zacusca, muraturile, coznacii ... yami!!!
Mandria vine in multe forme, iar mandria de tara si de patriotism nu cred ca ma prinde pe mine foarte bine. Nu ma vad cumparand niciodata un steag si sa-l agat de geam si nici nu o sa imi pun copii sa invete tot imnul national. Prefer sa fiu mai rezervata sa ma bucur si sa ma mandresc cu tara mea poate diferit de restul.
Pana la urma: La multi ani, Romania!La multi ani, romane!
!! Fii tu romanul care face diferenta...

!Articol scris la initiativa Organizatia Bloggarilor

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu