22 aprilie 2011

Cine? Eu ciudata?

Doar 10 ciudatenii ...
1. Lumea crede ca ma prind greu la bancuri pentru ca rad cu vreo 5 minute intarziere. Adevarul e ca inteleg bancul din prima, dar nu mi se pare amuzant decat dupa ce il procesez si ii dau "replay" la mine in cap.
2. Nu pot dormi deloc cand e luna plina. Mi-e rau, simt ca ma sufoc si am stari de anxietate. Degeaba trag eu jaluzelele, nu functioneaza, noptile cu luna plina sunt cele mai naspa pentru mine.
3. Imi e frica sa-mi duc masina la spalatorie. De de? Habar nu am! Ma apuca asa o stare de neliniste cand ma aflu langa ele. Il rog pe tata tot timpul sa mearga el, ii dau chiar dublu, numai sa mearga. Cateodata e cea mai murdara masina din parcarea blocului, dar nu am ce face - imi e frica de spalatorii!
4. Ce e aia parcare laterala cu spatele? Nu exista asa ceva!! Recunosc fac parte din categoria "Da! Femeie la volan!" Partea cea mai amuzanta: nu-mi este rusine sa recunosc ca nu stiu sa fac parcari laterale.
5. Desi in general incerc sa fiu o persoana echilibrata, exista un domeniu unde ma zbat intre doua extreme: fie sunt extrem de dezordonata, fie extrem de organizata. Desi am dulapuri pe care daca le deschid ai sanse mari sa cada ceva pe tine si in geanta de obicei stau minute bune sa gasesc ceva, cand vine vorba de unele chestii am liste peste listute, fisiere, documente, notepad-uri pentru cele mai nesemnificative amanunte.
6. Nu injur aproape deloc. Foarte rar, cand o fac, o fac in gluma si/sau in engleza.
7. Nu port bratari si nici dupa coliere nu ma prea omor. Fara accesorii mari si pompoase. Totul sa fie cat mai simplu si discret!
8. Vorbesc foarte mult. Obsesiv de mult. Prietenii imi spun cateodata ca bat si campii si ma implora sa tac, dar eu torai ca o moara stricata. Am si o vorba "Tac cand dorm! Cat timp irosit!!" Vorbesc despre orice, numai sa nu tac. Cand sunt suparata: pe bune tac!
9. Cand sunt trista/suparata nu mananc. Atunci mama face cu nervii "Ce are supararea, cu mancarea?!" Nu stiu ce are, dar ea are ceva cu mine.
10. Toata lumea ma striga "Blondo", desi eu sunt bruneta. Ciudat: nu-mi plac deloc blondele!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu