03 aprilie 2011

Me and my days - Amenda!

Zilele astea am luat o amenda. Am parcat fara tichet de parcare in centrul vechi al Sibiului. Tichet aveam, dar recunosc era supra folosit. I-au amenda si o arunc in portofel. A doua zi ma prezint la ghiseul primariei pentru a achita frumoasa suma de 12,5 lei.
Eu: Buna ziua, am venit sa achit o amenda pentru ca am parcat fara tichet!
x: Amenda, va rog!
Eu: (cautand prin portofel) Nu ma gasiti in baza de date, amenda e undeva prin portofel (dupa cateva secunde bune) Sincer nu o gasesc! (! big smile:D)
x: (cu o voce acra) Cautati-o mai bine! Trebuie sa deschid un program si dureaza! (!privire acra)
Eu: (cautand prin portofel) Nu e nimic am rabdare ... (!big smile again)
Dupa mai bine de 2 min gasesc in sfarsit amenda impaturita intr-un compartment al portofelului. Era ascunsa bine!
Da! Recuosc am un portofel mare. Poate fi foarte simplu confundat cu o poseta plic!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu