13 aprilie 2011

Nu stiu sa "citesc"

Eu sunt o persoana foarte naiva cand vine vorba de "citit" oameni. Din pacate, pentru mine, toata lumea e frumoasa si sincera. Prietenii imi spun mereu ca nu trebuie sa-mi deschid inima imediat, sa am rabdare, sa descopar, sa analizez, dar zau ca nu ma pot abtine.
Ok, sunt o carte deschisa, spun tot ce gandesc si imi asum mereu spusele si faptele mele.
Dar tu? Cum ajungi sa cunosti cu adevarat persoana de langa tine? Mi s-a intamplat de multe ori sa fiu de-a dreptul socata de unele lucruri pe care le fac cei din jurul meu. Ajung uneori sa-mi fac o parere buna despre o persoana si dupa sa fiu uimita de vreun lucru pe care il face.
Sa-mi spuna cineva, va rog, cum deschizi o usa incuiata daca n-ai chei? Cum ajungi sa cunosti o persoana cu adevarat? Sau mai bine spus...cum ajung unii sa creada ca-i cunosc pe cei de langa ei atat de bine incat sa le anticipeze nu doar faptele ci si gandurile? Eu nu ma stiu nici pe mine cu adevarat, nu sunt sigura de reactiile mele in amunite circumstante, nu vad cum as ajunge sa le cunosc pe ale altuia. Ar trebui sa ma inscriu la niste cursuri ...
Nu am curaj sa bag mana in foc pentru nimeni. Am inteles ca oamenii trebuie sa-i iei asa cum ii cunosti si sa nu incerci sa-i schimbi!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu