07 mai 2011

Perfect watch

Imi place si admir intotdeauna ceasul unui barbat. Imi plac ceasurile cu personalitate, mari, care spun multe lucruri atunci cand te uiti la ele, care ies in evidenta. Acestea imi "fura" intodeauna privirea, apoi bineinteles imi ridic privirea si la posesor.
Urasc ceasurile digitale, iar cureaua trebuie sa fie neaparat din piele, cele metalice mi-au parut intotdeauna badarane si fara gust.
Un ceas bun e acela care spune "Da! Stiu exact cat e ora!"
Un ceas rafinat nu inlocuieste totusi, mitocania, ghiulului sau a unghiei lungi de la degetul mic. Asa ca, degeaba ai un ceas de firma daca nu stii sa-l porti.
Intotdeauna am crezut ca un ceas are o dubla apreciere, una de semnalare a unui set de valori clasice, iar alta de completare a vestimentatiei.
Privindu-l astazi, ceasul este mai degraba o simpla bratara, cei mai multi oameni avand tendinta de a cauta ora exacta pe ecranul telefonului mobil.
In ceea ce priveste alegerea unui ceas de mana, sa fie subtire, totodata trebuie sa nu fie sport sau preponderent din plastic, nicidecum butucanos, cu pietricele stralucitoare ori curea maro. Simplu, negru si discret!  

!The most perfect watch 4 man! click

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu