27 iunie 2011

Lumea vazuta prin ochii mei ...

Soare pe corpuri albe. Ador verdele copaciilor. E peste tot. Mai ales in parc unde imi place sa alerg fara sa vad pe nimeni in jur. Dansez pe strada. Imi doresc o rochita inflorata lunga la fel ca toate fetele. Simt si ma imbat cu mirosul de dupa ploaie. Vad suferinta, dezamagire, tradare si cu toate astea exista undeva acolo iubire. Mandria castiga! Alerg, ca sa simt ca inima-mi bate si mai e acolo. Zambesc la toata lumea, asta ma face fericita. Privesc iubirea in ochi, dar vad cum ea e inca straina. Gandesc ca maine e mai bine ca zi. Si catodata chiar e! Pierdem timpul fara sa ne dam seama cat de pretios e. Azi ai totul, dar maine ... maine cum va fi?
Azi am zarit pentru prima oara o raza de soare pe strada mea. Imi vine sa sar in sus de fericire, dar imi e frica sa nu-mi fure iar cineva el pamantul de sub picioare.

Just me,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu