19 august 2011

Noroc?! Nu prea cred

Cunosc foarte bine vorbele acestea "S-a kkt o pasere pe tine?! Ai noroc!". Serioooos?! Unde e norocul? Ma scuzati, pe mine imprastiat!
Norocoasa nu prea sunt, asta sa fie un semn Divin. Da daa! Divinitatea imi trimite cateva semne si eu nu ma prind! Mdaa, gandul asta e simpatic rau.
Saptamana aceasta e a 2-a oara cand mi se intampla sa fiu "norocoasa" fara voia mea. Alearga omul prin parc cu casile in urechi si poc in cap cu "norocul". Cel mai trist e ca alerg prin parc si nu sunt pregatita cu servetele umede sau cu orice alt lucru care sa ma ajute sa ma sterg. Mno asta da "noroc"! E atat de minunat drumul spre casa, gandurile de duh si nervii divini.
Eu zic asa - nu e frumos! Am inteles mesajul - schimbarea orei de alergare prin parc. Si ca sa fim intelesi pana la capat, maine ma duc sa-mi cumpar un bilet la loto, iar daca castig ... in parc cu voi!

Just me,

3 comentarii: