08 august 2011

Simplu tot eu

Abia am timp de mine si nu mai am timp de pierdut aiurea, dar exista cineva care-mi strica nervii si ma face sa-mi pierd timpul aiurea.
Am inceput sa-mi placa sa citesc carti si sa scriu mult pe blog. Citesc mult despre fericirea absoluta, despre femei care au reusit, femei puternice, despre oameni si despre trairi neasteptate, iesiri din labirinturi. Citesc. Experimentez. Dezvolt!
In ultimul timp am cunoscut oameni si oameni. Oameni care m-au facut lumea mai buna si oameni prefacuti si ipocriti. Constat, zilnic ca sunt un om bun, ca stiu sa iert repede. Ma supar pe loc, plang, rup, zbier, apoi ma calmez si in doua zile uit, desi nu aud de la nimeni "Iarta-ma sau am gresit!" Habar nu am de ce fac asta. Uneori ma intreb si eu de ce nu stiu sa tin ura in mine, de ce am uitat sa fiu rea. Inainte ma razbunam, acum nici asta nu mai vreau sa fac. Mi-a ramas un citat in minte - Bunul Samaritean era bun, nu prost! Concluzile le trageti voi.
Imi place sa zambesc si sa intimidez barbatii - am o placere extraordinara cand ii vad balbaindu-se. Ultima faza de vai de mine: "Ma enerveaza fetele frumoase, iar tu esti o fata care stie ca e frumoasa si asta ma intimideaza!" Daca tu zici! 

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu