22 octombrie 2011

Am blog, dar nu ma laud!

De ce ai blog?
E intrebarea care in ultimul timp o tot aud.
Am blog: pentru ca-mi place sa ma exprim, pentru a retine tot ceea ce interesant si amuzant, pentru a vorbi si in scris (nu-mi ajunge ca vorbesc foarte mult toata ziua), ca ma relaxez scriind.
Totul a inceput dintr-o joaca si s-a transformat pe parcurs in ceva serios si frumos. Imi place sa scriu despre mine, despre sentimente, stari, sa critic, sa ma amuz, sa rad si sa ma plang. E mica mea parte din mine. E lumea mea, creata de mine si publicata pe net.
In plus de asta am intalnit si mi-am facut cativa prieteni simpatici si tare amuzanti. Pot sa pun pariu ca daca le-as cere ajutorul in ceva, orice, toti ar sarii sa ma ajute, si asta in conditiile in care NU ma cunosc decat de pe net.

Lumea din jur sau oamenii "fara blog" inteleg altfel pasiunea asta, de a scrie sau sa-ti faci publice toate ideile care-ti trec prin cap. Oricum, mi-am dat seama ca fustrati gasesti peste tot si intr-un fel sau altul, traim cu ei si printre ei. Oamenii cu intentii nu foarte bune sunt la tot pasul, acum depinde de noi cat de mult ii lasam sa ne afecteze sau nu.

Am primit si o mica critica de la un cititor "fara blog":
Pai ia stai putin. Ai blog, scrii pe el lucruri personale si te astepti ca toata lumea sa te laude?! si sa fie de acord cu tine? sa nu te critice? sa zica doar ce e dragut si atat?!
De ce mai ai blog?
Eu as incuraja comentariile in contradictoriu, m-as lansa in contradictii cu toti, as lasa si comment-urile negative. Pt ca altfel ai blogul degeaba public.
Oricum nu inteleg sensul lui daca te astepti sa ai doar congratulari si mesaje de la prieteni blogeri, care si ei la randul lor sunt prea fricosi sa se lanseze in discutii care nu sunt confortabile. Lansezi opinii si impresii, ele pot fi gresite, lasa oamenii sa te contrazica, sa te certe, doar asa poti sa aflii care este valoarea lor.
Intradevar, jignirile, cuvinte obscene si asa mai departe sunt greu de tinut piept, nu sunt pentru toata lumea. Dar daca scrii lucruri personale in blog, ele devin personale si in comment-uri. 
( Nora A.)

Asta e mesajul care-l primesti atunci cand iei decizia de a modera comment-urile si a publica doar cele mai "decente".

Tu de ce ai blog?!

Va multumesc,

4 comentarii:

  1. Zi-le Alexandra:)....sa moara dusmanii:))...p.s. Acum ai scris corect tot:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am blog pentru că mi-e frică să nu mă lase memoria şi să nu mai ţin minte ce/cum/cînd am făcut... :) Ce au spus drăguţ copiii mei... Acum am o altă frică... faptul că nu am un back-up la blog, şi dacă se întîmplă ceva cu platforma respectivă de blogging, se duc toate bunele mele intenţii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu l-am facut doar sa castig ceva la seciunea bloguri de la Olimpiadele Comunicarii... dar de unde atata fericie :))


    @Orin Nu m-ai „copiat” nu? :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Daninho, nuuu, dar e faină coincidenţa!

    RăspundețiȘtergere