05 octombrie 2011

Au! Dintii!

Zilele astea m-am trezit cu o frumoasa durere de dinti. Speriata de durere si cum eu sunt si un pic freaky cu dintii mei, nici nu am mai stat pe ganduri si m-am dus la dentist.
Dentistul e chiar in cartierul unde locuiesc si ma stie bine, dar ii place sa ma necajeasca de fiecare data. Ii place sa-mi spuna Andreea, cica am fata de Andreea. Asa ca nici nu ajung bine si ma intampina cu:
- Andreea ce ai patit? Nu te-am mai vazut de 2 ani!
(recunosc, am neglijat sa ma duc la controale)
- Alexandra, dl dr. A l e x a n d r a!
Ii spun problema mea: ma dor dintii si eu sunt convinsa si bag mana in foc ca nu am carii (ma spal de 5 ori pe zi) Imposibil! Asa ca, de ce naiba ma dor?
Ma pun pe scaun si incepe sa bata in ei. Nimic! Incepe sa-i zgaltaie cu o ustensila! Nimic! Apoi i-a o chestie si imi sufla aer in ei. Pfuaaai, sa mor nu alta! Auch!
Mda, se pare ca am o sensibiliatete la dinti facuta de la aerul conditionat! Tratament: Nurofen!

Daca tot am ajuns pe scunul magic, ma gandesc ca zambetul meu sa fie mai alb!
Asa ca pun frumoasa intrebare:
- Cat costa o albire?
- 600 de lei!
- (fac ochii mari) 600??!! Pai ce imi puneti altii?! Ce costa atat?
- Pai, numai aparatul care ii albeste costa 1000 de eur si folosesc bla bla bla de calitate.
Ce-mi pasa mie de aparatul lui, mi se pare scump 600 de lei. Am zis! Asa ca am renuntat la albire si ma multumesc cu un periaj si un detartraj frumos.
Maine am programare si o spalare de dinti super profi in valoare de 55 de lei.

!!Recunosc e cel mai bun dr. dentist pe care il stiu si la care ma duc cu placere. Il recomand la toti, desi are preturile un pic piperate, dar cred ca asa au toti, face minunti! Dr.Bobes Adrian
Rezultatul: zambetul meu! ;)

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu