19 octombrie 2011

Me and my days! - Emeric Imre


Aseara primesc un telefon de la un amic care avea masa in Imperium. Printre multele scuze ca nu m-a mai cautat de un car de luni s-a strecurat si faptul ca e un mic concert live cu Emeric Imre. Mno, frumos gest de a-si cere scuze. Asa Da!
Prima oara am ezistat nestiind cine e tipul, dar dupa mi-am amintit "Aaa, e cel care canta Nebun de alb! Care iubeste cu mila si cu groaza!"
Imi place folk-ul si Emeric Imre e un romantic visator prin piesele lui. E in playlist-ul meu de ceva vreme si piesele lui triste si vesele ma incanta de fiecare data.
Desi biletul la concert a fost un pic prea piperat 15 lei de dl Imre chiar mi-a placut. Imi permit sa strab din nas si sa zic ca nu am avut masa chiar langa el si l-am admirat dupa o plasma. Ehe, asta e!
Nu m-am putut abtine sa nu vorbesc cu el, mai ales ca dupa concert s-a asezat la masa de langa noi. Am primit si o mica dedicatie cu un autograf. In mica noastra discutie mi-a zis ca ma asteapta la Cluj si bineinteles pe pagina lui de Fb.
O seara foarte reusita alaturi de prietenii haiosi si plini de viata. Pe langa asta am invatat si cea mai importanta lectie: niciodata, dar niciodata sa nu mai amestec vinul cu ginul! Rezultatul catastrofal!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu