26 octombrie 2011

Retus la semafor

Nu ies din casa nemachiata. De cand cu jobul care m-a facut celebra la mine in oras, nici nu as putea iesi altfel. Mdea! (:
Imi place sa am o fata ingrijita si cat se poate de naturala. E ceva care tine de mine si de pitici mei din cap.
Machiajul meu, de zi cu zi, e foarte natural in culori pastelate, rimel, creion negru si un pic de blush rosu in oraz. Atat! Dupa imi pun ochelarii pe nas si sunt gata.
Dimineata sunt tot timpul pe fuga, asa ca rujul il aplic intotdeauna in masina, la acelas semafor. Am trei semafoare pana la lucru (Transilvaniei - Justitiei - Continental), iar daca prind unu verde, toate sunt verzi. Asa nu!! Dimineata e singurul moment cand vreau si eu semaforul rosu. Asa ca in fiecare dimineata ma rog sa prind un rosu la semafor sa ma pot si eu ruja in liniste. Mama imi zice ca e fitza, ca e de prost gust si sa nu mai fac asa ceva, dar eu nu ma pot invata, desi are dreptate. I-am ocupat lui tata toata scrumiera din masina cu rujuri si alte chestii de machiaj, dar bine ca zambeste de fiecare data cand le vede.
Imi plac rujurile in culori naturale, dar ador rujul rosu. Am vreo trei. Am rujuri aruncate peste tot: in masina, in geanta, la lucru prin sertare. In geanta gasesti o nini trusa de machiaj. Am invatat asta de la Krm3n! Si acum tin minte cand m-a certat prima oara cand si-a dat seama ca nu am o "trusa de prim ajutor" in geanta: "Ai ditamai geanta si nu ai un creon negru in eaaa! Nu e bine, Alexandra! Nu e bine!" In masina am o adevarata colectie de rujuri, luciuri si creane negre, iar acasa am artileria grea. Bineinteles ca din toata colectia de farduri folosesc doar vreo doua.

Just me,

3 comentarii:

  1. :))) imi suna cunoscut! doar ca eu nu conduc deci exclud retusul la semafor. Asta mergea doar cand stateam la honey si dimineata ma lasa si pe mine la Conti. La semaforul de langa prefectura scoteam trusa din "geamantan". Cateodata ma grabesc dimineata si ma duc dotata sa ma cosmetizez la hotel. oare ce-si inchipuie colegii mei cand intru direct la baie si mai ies doar dupa o jumatate de ora?? :))

    RăspundețiȘtergere