17 octombrie 2011

Schimbari bruste

Cand am deschis ochii m-am trezit in octombrie. Cand am iesit afara mi-am dat seama ca port haine prea subtiri. Imediat vine decembrie si trebuie sa trag linie unui alt an. Cum? A mai trecut un an? Cand?!
E prea frig afara. Deja ninge. Nici nu m-am bucurat de toamna, de frunzele ingalbenite, de fosnetul lor. Nu m-am  bucurat de toamna calda care-mi place mie. Am sarit in iarna, fara a ma bucura de nimic. Am lasat sacoul pentru palton, am lasat pantofii mei, cei dragi, pentru botine. Trist!
Odata cu schimbarea brusa a vremii, mi-am schimbat si eu. Tot la fel de brusc! Am devenit mai realista si am lasat cele mai dragi vise ale mele deoparte. E adevarat ca nu ma prea recunosc, dar in acelasi timp, asta ma ajuta sa raman cu picioarele pe pamant fara a visa si spera la nimic. Spun asta, ca pentru mine e ceva nou, niciodata nu m-am lasat condusa de ratiune si e fustrant. E trist!
In toata nebunia aceasta de frig si schimbari bruste mi-am dat seama ca imi place totusi sa traiesc viata zambind, sa nu pierd niciodata ocazia sa ma gandesc la ziua de maine. Sa ma gandesc la noi inceputuri.
Chiar daca sunt panicoasa si de multe ori pun raul inainte, imi place sa raman optimista. Sa ma gandesc ca exista solutii, ca, de cele mai multe ori, sta in puterea noastra sa le gasim. Ca, uneori, sunt chiar langa noi, dar nu le vedem, preocupati fiind sa ramanem prea cu picioarele pe pamant!

Just me,

2 comentarii:

  1. offf...nici mie nu-mi place schimbarea asta brusca. Mai trece un an...

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeam pe FB ca mai sunt 69 de zile pana la Craciun! Nici acum nu-mi vine sa cred ce repede o trecut anul ... Ufff!!

    RăspundețiȘtergere