30 ianuarie 2012

Grade cu minus

Mi-a placut iarna asta pana acum cateva zile, cand o nins. Pfuai, ce mi-a mai placut anul trecut cand afara era frig, dar totusi puteam sa-mi iau tocurile. 
Acum  pe langa zapada, mai e si frig. Avem grade in termometru muuulte, dar cu minus! Minunat!
Astazi, ajung la Loganelul meu. Opss a lu' tata! Complet alb si undeva pe la roti se vedea culoarea lui - rosu toreador! Stau eu cu cheia in usa 30 sec ma uit la parbriz, ma uit la luneta, ma uit la geamuri. Inghetate bogna! Deschid. Intru. Parbrizilul inghetat si pe interior. 
Pana aici - iau taxiul! 
Mai e o luna si vine primavara! Repet: Mai e o luna si vine primavara! Zen!

Si cireasa ...
Astazi pe langa faptul ca am venit de la lucru pe jos, unde mi-a inghetat sufletul, gandurile si tot ce se putea ingheta. Ma suna un prieten din Dubai.
Ce am retinut: Arat ca un rac. Am fost prin desert cu jeep-ul. Plaja e minunata. Sunt 28 de grade aici. Pe langa asta cateva poze sa ma oftice. 
Zambesc malefic: miercuri vine acasa. frigul il asteapta.
Dar cum va arata un rac la - 20 de grade?! 
Nu stiu, dar daca vedeti un tip bronzat prin Sibiu sa stiti ca el e! (:

Ma intreb: Cine merge in plina iarna la plaja?! 

Just me,

3 comentarii:

  1. Phiii... cum dorești tu răul/frigul aproapelui :)) Eu m-am încăpățînat să folosesc mașina zilele astea, chiar dacă foloseam racleta și pentru a curăța parbrizul pe interior...

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine ma incapatanez si eu sa iau masina. Nu mai suport inca o zi prin frig!
    Nehh..atat de evident e?!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine merge la plaja pe frigul asta ? Prietena mea . Cu al ei iubit . In Dubai . Sa sufere astia ( eu , adica ) , care nu-si permit vacante din'astea , si in timpul ala sunt in spital . Niiicee

    RăspundețiȘtergere