11 ianuarie 2012

I love my job! - ma care esti?!

Situatie:
Se prezinta la ghiseu un domn foarte chel. In poza de la buletin avea parul foarte lung si roscat.
Cl: Un sold va rog!
Io: Imi pare rau, nu va pot da soldul doamnei!
Cl: Care doamna? (ridicand tonul si uitandu-se foarte urat la mine!)
Analizez mai bine buletinul si vad CNp-ul cu unu. Big ooops, dar era prea tarziu! Incep sa rad, fara sa ma mai pot opri. Clientul foarte serios nu spune absolut nimic.
- Imi pare rau, dar e o mare diferenta intre dv. si poza din buletin.
- Asa si?! 
Io nimic, mai tare incep si rad. Toata lumea se uita la mine, dar eu nimic - rad si rad ...! Noroc cu amicul lui, care era si el pe jos de ras "Vezi ba, ti-am zis sa-ti schimbi butetinul! Cine dracu te crede ca esti tu!"
Mi-am cerut scuze peste scuze, dar sincer acum chiar nu ai cum sa nu razi cand in fata ta e un dl. ras in cap si in poza de la buletin e un tip cu parul lung si roscat. 
Stiu, nu am fost profi, dar si el si-a facut o schimbare radicala de look.

just,
Silly me!

2 comentarii: