16 ianuarie 2012

Miscare: GymboDance Sibiu

Sarbatorile au trecut si burtica a crescut, am mai pus si eu pe ici colo de cantarul mi-a luat-o razna. Nu cu mult, doar cu 1.9 kg! Suficient sa ma supar si sa zic: "Pana aici, Alexandra!". Noroc ca sunt inalta si s-a repartizat uniform mancarea (:. Desi cantarul spune ca am pus ceva, altii spun ca am slabit. Neh, cantarul nu minte!
Gata cu mancatul si indopatul - e vremea de miscare si voie buna. Am zis!
Astazi s-a dat startul (!ce bine) unui nou sezon de voie buna alaturi de cei de la GymboDance. Gasiti programul si tot ce trebuie sa stiti pe site-ul lor, dar cei mai informati sunt cei care dau like pe pagina lor de FB - click!

Prima zi! Nebunie totala, dupa atata mancare si leneveala la greu  - fu greu. Citez: "Sunt sfartita!". Bine acum nu ma asteptam sa fac balet si sa zambesc frumos, dar totusi ... alta coregrafie, dantuiala totala si multa voie buna.
Chiar mi-ati lipsit! Miscarea mi-a lipsit!

Ps: Au niste bobo super bune! Cele mai bune sunt alea rosi!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu