17 ianuarie 2012

Muzica. Carti si Guess Who

De foarte multe ori se intampla sa adorm la ore tarzii din cauza celor de la MagicFm. Ma apuc sa citesc ziare online si uit sa ma mai opresc. Citesc carti intregi pe muzica lor. Cineva drag mi-a zis: "O persoana informata bate campii!" Cu singuranta la asta ma pricep cel mai bine, dar macar sunt informata. Imi place mult sa citesc. Citesc orice: carti, ziare, blog-uri. In special carti.
Asa ca, zilele acestea am schimbat ritmul si am facut o pasiune mai mare pentru Guess Who. Nu stiu ce-mi veni mie intr-o zi sa downloandez albumul "Tot mai sus!". 
Super piese si daca le asculti in ordine chiar au un scenariu bine stabilit. Azi imi place omu' asta! Respect!

Citez Guess Who: 
"Omu' invata din greseli, dar oare cand greseste invata?"
"Nu e treaba ta daca te intreaba cineva ce treaba ai avut cu mine veziti tu de treaba meaaa!"
"Ca eu stiu, stiu deja. Intr-o zi o sa ajung cineva, si Stiu! Da, da, Ca nu e doar imaginația mea!"
"Asta e sansa ta Ai mare grija de ea Asta e drumul tau Du-te de capul tau Si nu, nu te opri Nu cauta altceva Nu te lasa!"

... si mai multe, dar astea mi-au ramas in minte! Stiti ca atunci cand asculti o melodie si apoi nu o mai poti scoate din cap pana nu asculti alta!:P

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu