21 februarie 2012

BOOKCROSSING: "EAT, PRAY, LOVE - Elizabeth Gilbert"

Eat, pray, love (Elizabeth Gilbert) - este o carte foarte interesanta. Eu am citit cartea inainte sa apara filmul si sincer am gasit-o chiar foarte interesanta. M-am uitat si la film, cred ca am adormit de vreo doua ori si de mai multe ori am parasit camera ocupandu-ma cu altceva. Da, filmul e plictisitor si nu are nicio legatura cu ce am citit eu. 
Exista si o continuare a cartii: "Committed" este tradusa in romana sub titlul : “Si am spus da. O poveste de iubire”. Citind un pic comentariile despre aceasta carte nu stiu daca o sa ma aventurez in citirea ei. Sa zicem nu sunt pregatita!

Daca doriti sa aveti cartea, sa o cititi, apoi sa o dati mai depate participati la un Bookcrossing. Intrati pe blog-ul Chic Boutique  sa va inscrieti.

Conceptul de bookcrossing este foarte interesant: dupa ce ai citit cartea, organizezi un giveaway prin care o cedezi unei alte persoane. Dragut, nu?
Multa bafta!

3 comentarii:

  1. probabil singurul film pe care l-am oprit pe la jumate si mi-am vazut de viata pentru ca pur si simplu nu merita.
    dar daca tu zici ca merita cartea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul e plictisitoooor, dar cartea e marita citita!

    RăspundețiȘtergere