08 februarie 2012

Dincolo de limite

Intotdeauna m-am ferit de mediocritate, de oameni care nu vor sa-si depaseasca limitele care se complac la un anumit nivel si de acolo cu greu ii urnesti. Teama de mediocritatea ma duce mai degraba sa fac lucrurile perfect sau sa nu le mai fac deloc. Recunosc, nu intotdeauna imi iese totul asa cum vreau eu, dar ma chinui al naibii de tare in tot ceea fac. Cad, ma lovesc, urlu de durere, dar merg inainte pana la aceea perfectiune a mea.Din cauza asta niciodata nu mi-a placut linia de mijloc, aia in care majoritatea se complac. 
Intotdeauna mi-am zis ca eu nu sunt genul de persoana care sa faca compromisuri. Genul ala in care lucrurile sunt ori alb ori negre, dar niciodata gri. In timp am invatat ca griul nu e o culoare atat de urata, depinde foarte mult cu ce culori o combini. Uneori compromisul e necesar si te salveza din situatii complicate.

La intrebarea: Cum lupt in ceea ce-mi doresc?
Am un singur raspuns: Povestea lui Julie Moss 
Am citit-o acum cateva zile si m-a impresionat tare mult! Nu o sa scriu ce ar trebui sa invatati din povestioara ei si va las descoperiti.
Julie Moss, studentă de 23 de ani care avea o lucrare de licenţă de scris pe tema “Iron Man”. Considerată cea mai dură competiţie sportivă din lume, Iron man se ţine în fiecare an în Hawaii. Cursa constă în înot în ocean (3,86 kilometri), pedalat pe bicicletă (180,2 kilometri) prin deşertul Hawaiian şi alergat maratonul (42,195 kilometri), TOATE ÎN ACEEAŞI ZI. Recordul este deţinut de Luc Van Lierde (Belgia) cu 8 ore, 4 minute şi 8 secunde.
Aşadar Julie Moss şi-a scris teza de licenţă în domeniul fiziologiei având ca temă Iron Man şi, fără să aibă un trecut sportiv sau un antrenament adecvat, a decis să participe la această cursă pentru a lua pulsul competiţiei şi a putea vorbi despre ea în cunoştinţă de cauză. Până aici nimic deosebit, însă ce a făcut ca Julie Moss să devină o legendă a competiţiei Iron Man, să fie denumită un moment de referinţă în istoria sportului, a fost faptul că, fiind pe locul 1 până foarte aproape de sfârşit, Julie era deshidratată şi şi-a pierdut toată puterea în picioare şi braţe. Corpul ei nu o mai asculta şi imaginile filmate o arătau ca pe o păpuşă dezarticulată, fără control în picioarele şi braţele ei. A căzut la pământ şi a parcurs ultimii zeci de metri TÂRÂNDU-SE, timp în care a fost depăşită de o altă concurentă, terminând astfel pe locul 2. Mulţi însă au văzut-o ca pe o învingătoare şi a rămas să inspire pentru totdeauna când cineva îşi pune întrebarea “CUM TREBUIE SĂ LUPT PENTRU CEEA CE VREAU?” 
 Ca sa nu mai cautati pe youtube am sa pun eu un link aici - click!
 
Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu