12 februarie 2012

Fetele bune ... fetele rele ajung unde vor!

Acum cateva zile mi s-a recomandat sa citesc "Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor"- Ute Ehrhardt. 
Am primit-o si am cititit-o intr-un weekend, mai precis acesta. E o carte despre femei puternice si nu numai, tipa care a scris cartea ne da cateva sfaturi despre cum ar trebui sa gandim in viata, cum ar trebui sa fie relatiea cu prietenii, sefii, colegii si chiar cu sotii si amantii. Tare nu?!
Cineva drag mi-a zis "Daca vrei sa citesti carti pshiologice niciodata sa nu citesti cele scrise de femei! Incearca intotdeauna cele scrise de barbati! Femeile niciodata nu sunt sincere!". M-am riscat si am citit cartea. E usoara, se citeste repede si chiar mi-a placut ca o parte din exemplele relatate sunt reale. 
Pe scurt. Cartea mi-a placut pentru dorinta pe care o trezeste in mine de a fi mai buna, de a trece mai usor peste unele lucruri si de a nu ma lasa fraierita de lucruri mici si urate. Mai precis, nimic nou!

Ce cred eu despre aceste carti? 
Pai in primul rand trebuie sa fii pregatit sa citesti carti care ne invata sa corectam diverse probleme, nu toate suntem pregatite pentru a face schimbari majore in viata. Exagerez, nu stiu cat de mult te poate modela o carte, dar o recomand fetelor care vor sa-si mai creasca increderea in sine. E numai buna de asa ceva!
Enjoy!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu