02 februarie 2012

I love my job! - coletul

Azi:
x: Nu va suparati exista un colet in atentia mea?
eu: Un colet?! (un pic mai mult decat mirata)
x: Da! Mi-a zis mama ca-mi trimite un colet din Spania aici!
eu: Poate bani prin WU ...
x: Nu! Un colet mare!
eu: Imi pare rau nu exista niciun colet pe numele dv. aici!
x: Dar nu verificati?! (ridicand tonul)
eu: Ma scuzati, dar stiti unde ati intrat?
x: Daaa! Aici la dv. trebuia sa primesc un colet!
eu: Imi pare rau, nu avem niciun colet aici! Va aflati intr-o banca, pentru colete la Posta sa va adresati!
Pleaca suparata ...

Tot azi:
x: Inscrieri pentru plecari in Germania se fac aici la dv.?!
eu: Nu!
Pleaca.

Azi, dar la Krm3n:
x: Unde gasesc banca Abn Amro?
ea: Nu stiu sa va zic. Imi pare rau!
x: Da! Asa ceva nu e posibil! De ce sunteti aici? Nu stiti sa dati informatii clientilor! Cum nu stiti? ( ... si o continuat asa ceva timp)

!Mno, ce zi?!
Zen!

4 comentarii:

  1. ABN-ul nu ma e in Ro de 3 ani :))), a ramas blocata undeva in timp :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ABN e acum RBS si e pe langa Dumbrava din cate imi aduc eu aminte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca stiam unde e banca, dar la atitudinea pe care o avea am preferat sa-l lasam impace pe respectivul dl.
    Oricum am impresea ca toti oamenii care circula pe corso, intra la noi in banca si intreaba unde sunt diferite banci, unde pot plati diferite taxe si as putea contiuna cu o lista lunga de cereri. Le raspundem frumos la toti, dar pana la atitudine!
    Stiti vorba aia:"Vorba dulce mult aduce!" Nu stiu la Krm3n cum e, dar eu o aplic intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere