21 februarie 2012

One song: nothing special -"Pocketful of sunshine - Natasha Bedingfield"

O stiti pe Natasha Bedingfield? Am mai pus melodii cu ea pe blog. E o cantareta care mie una imi place tare mult, desi e blondina reuseste totusi sa ma cucereasca cu vocea puternica si cantecele ei pline de energie.
Melodia asta imi place tare mult si chiar o fredonez de cateva zile prin casa. 
 "I got a pocket, got a pocketful of sunshine. I got a love, and I know that it's all mine.Oh.Oh."

!Natasha Bedingfield - Pocketful of sunshine

Ca sa va faceti o idee: asa arat cantand prin casa. In loc de caine am un papagal, iar sub dus ma amuz mai tare! La toate asta adaugati ca nu am voce deloc!!!
Filmul: Easy A
"Take me away: A secret place. A sweet escape: Take me away. Take me away to better days. Take me away: A higher place."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu