05 martie 2012

Teatru: Incurca-i drace!

Sambata pe la amiaza m-am trezit cu 2 bilete la teatru pe langa cele doua ale mele. Pun mana pe telefon si o sun pe GG (plecata la Balea), dar m-am bucurat ca Orin era in Sibiu si era disponibila.
Piesa de teatru "Incurca-i drace!" in regia lui Serban Puiu, ce are la baza piesa Out of Order a dramaturgului britanic Ray Cooney, este o piesa de teatru plina de mult umor.
Nu cred ca am ras la o piesa de teatru atat de mult si m-am bucurat de fiecare moment. Merita sa mergeti la piesa aceasta!
Nu am facut poze, dar am furat poza de la Orin. 
Distributia: Florin Cosulet, Diana Fufezan, Catalin Patru,Pali Vecsei, Adrian Matioc, Adrian Neacșu, Mihai Coman, Codruța Vasiu, Veronica Popescu, Cristina Stoleriu.

2 comentarii:

  1. :) next time...poate poate ajungem si noi! Ma bucur ca ti-a placut...pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da daaaa! Nu ma mai lasati asa singurica cu 4 bilete!
    kisss

    RăspundețiȘtergere