28 iunie 2012

Alta frecventa la radio

La lucru pana luni ascultam Magic Fm, dar luni o mica neconcordanta a frecventilor a facut sa ascultam Pro Fm. Sincer nu am fost incantata de schimbarea postului de radio, dar am zis sa mai schimbam sunetul.
Eu am preferat intotdeauna magic. E un radio potrivit pentru a lucra pe muzica lor si a te putea concentra la trebusoarele zilnice.
In trei zile de cand cu Pro Fm-ul sufletului, am ascultat numai "Vara nu dorm" a lui Connect-r, "K Boom" a lui Crbl si "Decat sa minti" a lui Guess Who - Help!
Cu nervii intinsi la maxim, prind un moment cand draga mea Krm3ncita era plecata si am schimbat postul  - Kiss fm. Am scapat!! Dupa cateva melodii, iar Ioo vara nu dooooorm.
Mno, iar ma dau cu capul de birou. Simt ca inebunesc! Melodia e buna si chiar imi place, dar daca o mai aud de cateva ori o sa-mi iasa fire albe.
Io atat zic: Io vara ascult Magic fm!
Atat!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu