03 iulie 2012

Curat , dar cu praf

Am o problema in ceea ce priveste curatenia si chiar am mici discutii cu femeia de servici pe tema asta. Cred ca ma uraste. 
Nu sunt eu profesionista in curatinie, dar stiu ce e ala praf de o zi, praf de o saptamana si praf sa creasca tarantulele acolo. Asa ca, intr-o zi, ii arat praful din spatele monitorului meu (lasat acolo intentionat si chiar am facut cu nervii) ca sa vad cand i se face mila de el sa-l sterga. Raspunsul ei "Alexandra, praful acela e de o zi, esti tu prea mofturoasa! Chiar sunt curioasa sa vad cine e ala care te suporta?!" 
Deschid paranteza: E un MAre om! Cu un mare caracter! Care siguuuur trebuie sa aprecieze piticii mei in ceea ce priveste curatenia. Inchid paranteza.
Am continuat si i-am zis ca sunt nemultumita si de praful de pe tablouri. Mare gresala. Raspunsul ei "Alexandra, sa stii ca exista apa la robinet si te poti spala linistita!" 
Ataaaat! Trebuie sa fie foarte prost platita.
Sincer, chiar imi place sa am biroul curat si dezinfectat in fiecare zi. Am o manie, ca toate lucrurile sa fie frumos aranjate pe birou si intotdeauna cand incep ziua sa fie fara praf.
Eu si pitici mei curati ...

Just me!

2 comentarii:

  1. Eu le sterg singura in fiecare dimineata si biroul si tst-ura si mouse-ul, toate cu spirt :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am o sticluta cu spirt speciala pentru asa ceva!:)

    RăspundețiȘtergere