18 iulie 2012

Maine e un azi frumos

Am avut un vis ciudat, ca m-am trezit intr-o dimineata curata de ganduri si fara pacate. Suna grozav! Dar sunt o gramada de porcarii. M-am trezit la fel ca ieri, cu aceleasi vise si ganduri necurate.
Ce vreau sa zic, ca ziua de ieri nu poate fi netraita. E o alta parte a zilei de azi. O tragem dupa noi ca un caine mare si batran.
Ziua de azi e tot ceea ce putem controla, daca facem ca ziua de azi sa fie bine, s-ar putea sa avem o sansa la ziua de maine.

Just me!

Un comentariu:

  1. ..Sincer, daca ai stii cat de mult imi doresc ca azi sa nu mai simt macar pentru 1 min suferinta pe care o am in suflet.. ca maine sa am sansa poate la 2 min?
    Vei spune ca depinde doar de mine..
    Poate ca da.. dar e prea repede.. prea repede..
    ..poza reprezinta exact ceea ce simt si ce traiesc acum..
    Totusi.. sper ca intr-o zi.. "maine" sa poata fi mai bine..

    RăspundețiȘtergere