17 iulie 2012

O fraza! Un gand. O concluzie

Cand am auzit pentru prima oara fraza "Esti responsabila de actiunile pe care le faci!", am zambit frumos, am strambat din nas si nu am dat importanta. Cine se credea? Adica io nu stiu ce fac? Normal ca toate actiunile mele le calculez inainte. Imi fac un plan si-l urmez. Nu ma abat de la el orice ar fii. Niciodata nu m-am gandit ce se intampla atunci cand nu urmez planul. Cand renut la ceea ce e bine si corect, pentru ceea ce-mi place si ma face sa ma simt bine.
Azi, mi-am dat seama cat adevar o grait. MAre om!
Ori ce actiune pe care o faci e doar a ta! Tu alegi sa faci un lucru sau nu si esti responsabil pentru efectele actiunilor tale.
Da! Oamenii se schimba, se transforma, se razgandesc ...

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu