30 iulie 2012

Un dAr care nu conteaza

Cand intru intr-o librarie parca timpul se opreste in loc. Sincer, eu pierd notiunea timpului si ma pierd printre carti. Imi place mult mirosul acela de parfum fin amestecat cu aroma cartilor. Intotdeauna stau si analizez titlurile cartilor, ridic una din miile aflate acolo si citesc minute in sir randurile la care mi se deschide cartea.
Asa ca, zilele astea am citit o fraza "Nimic din ceea ce se spune dupa cuvantul "dar" nu conteaza cu adevarat ..." Nu mai stiu ce carte era, dar mi-a ramas fraza asta intiparita in minte.
Ma gandesc de cate ori am zis DAR in ultimul timp sau de cate ori am auzit eu cuvantul asta, parca acum a ajuns atat de magic.
Stiti frazele acelea pline de dar-uri:
E fata buna, dar ...
E tot ce vreau, dar ...
Esti ok in ceea ce faci, dar ...
Dar ...
Ok!
Conteaza sau nu ce se intampla dupa dar?!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu