04 octombrie 2012

aZI. In drum spre job ...

Magic fm. La opt si jumatate fix, incepe "Jumatate. La 8 si jumatate!" Ca sa va faceti o idee: cei de la magic dau o cina celor care se iubesc, care s-au certat si vor sa se impace, care vor sa sarbatoreasca n ani de iubire si bla blauri dastea - ideea principala: o cina in doi platita de Magic fm.
Azi...
Miluca (bine nu asa o chema, dar am uitat numele) suna la magic si incepe sa-si spuna frumoasa ei poveste. 
Am retinut:
Ca zana e din Bucuresti si o cunoscut un zan. Zanul, era din Pitesti si avea cateva delegati pe luna in bucale. Mno, aici in mintea mea o facut click - asta nu e sfant, dar i-am dat zanului o sansa.
Normal, ca zanul i-a zis ca nu vrea ceva serios, ca nu vrea sa se implice, bagand texte de genul: distanta si jobul bine platit in provincia Pitesti, fata s-a complacut. Pana azi.
Suna zanul. Boul raspunde ( oricum e bou doar din principiu).
Ce mai faci Milucu?
Bine sanatos, acum m-am trezit.
UIte cineva vrea sa-ti faca o declaratie de dragoste!
Cine?
Poate prietena ta?
Prietena mea e acum langa mine ...
Ah! Ce tragedieeee!
Mno, atunci cred ca pentru cateva secunde totul s-a oprit. Aia la radio au mutit. Veselia Milucai s-a dus si s-a tras apa. Bineinteles eu am zambit mirabolant strigand - Da! Daaa! Da!
Respesct oricum pentru tip. O acceptat sa iasa totusi cu zana in oras.
E bou zanul! Bineinteles doar din principiu!

Pam pam! (:

Just me!

2 comentarii:

  1. "Bineinteles eu am zambit mirabolant strigand - Da! Daaaa! Da!"
    Parca ma vad pe mine :)))
    Ascult si eu Magic Fm.. dar aceasta faza nu am prins-o :)
    Offfff... cel mai mult mi-ar fi placut totusi.. sa vad expresia fetei Zanului... scuze, BOULUI! :)

    RăspundețiȘtergere