19 octombrie 2012

I love my job! - Mamaie

O batranica se aseaza in fata ghiseului. Genul acela de femeie in varsta cu broboada in cap, cu o traista in mana si o fata imbatranita timpuriu.
- Fata mea, daca depun  4 000 de lei cat primesc dupa o luna?
Fac calculele si ii prezint oferta, pe intelesul ei. Marea problema era ca  "Eu nu stiu carte!".  
Mno, de aici e istorie ...
- Fata mea, daca mor de unde o sa stie copilasi mei sa ridice banii?
- Le spuneti ca aveti bani aici si o sa vina ei cu certificatul de deces, cu succesiunea ...
- Deci vin eu cu certificatul de deces si ridic banii?
- Nu mamaie! Dv. nu mai puteti veni cu certificatul de deces aici, daca dv. sunteti ... moarta.
- Nu?! Vai si atunci cine-mi ridica banii?!
- Copii dv.!
- Pai, eu sunt moarta!
- Lasati mamaie, daca Doamne fereste se intampla ceva, o sa se descurce ei sa ridice banii.
Dupa cateva minute bune...
- Fata mea, unde am depus banii?

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu