07 noiembrie 2012

Balet: Don Quijote

Stagiunea 2012-2013 a Teatrului de Balet din Sibiu a debutat azi 07 noiembrie 2012 cu spectacolul de balet clasic "Don Quijote".

Sambata le-am zis la toti prietenii mei, ca miercuri sa nu-mi faca program ca Io merg la balet.
Nu mi-am cumparat bilet asa cum toti au presupus si m-am inscris la Tudor si Brylu pe blog. Spunand: "Mizez totul pe noroc! Simt ca o sa castig!" 
Marti seara verific mail-ul. Nimic. Verific blog-ul lui Tudor. Numele meu nu era pe lista castigatorilor. La naiba! Sentimentul meu a dat gres, dar tot simteam eu undeva (nu as putea spune unde) ca o sa merg. 
Surpriza a venit azi, pe la 17, cand ma suna un numar necunoscut. Raspund. Diana imi da vestea "Un dl. a renuntat si tu esti urmatoarea pe lista!" Sar in sus de bucurie. Chiar am topait! "Asteptam sa ma suni, stiam ca azi am sa merg la balet!"
Sincer chiar am avut un "feelling" ca o sa merg. Stiam asta! (si tot nu as putea spune unde)
Raspunsul clasic al prieteniilor: "Joaca la loto Alexandraaaa!"
Un mic amanunt: am castigat si joi, 2 bilete la Brylu pe blog. Asta asa ca sa ma laud sau sa intelegeti "feellingul".(:

In alta oridine de ideei:
Azi, am castigat 30 de lei la loto! 3 numere! Yhuuuu!
Ceva se intampla, dar inca nu-mi dau seama ce?
Sa dau vina iar pe alinierea planetelor ...

Spectacolul "Don Quijote"
Pentru mine a fost o premiera si sincer, fara sa mint, mi-a placut tare mult. Muzica sincronizata cu miscarile balerinilor, costumele viu colorate si mulate pe ei, miscarile lente si pline de gratie, m-au impresionat tare mult. 
Mi-a placut cum alergau de colo colo gratios si plini de viata. Tot timpul toti au fost cu un zambet larg pe buze si implicati in tot ce se petrecea pe scena. Mimica frumoasa, eleganta si rafinament. 
Da! Imi place! Mai vreau ...
Mergeti la Balet!

Just me!

4 comentarii:

  1. Un spectacol minunat si dupa acest spectacol m-am convins ca orice spectacol de balet merita...si inca din plin!!!!

    A fost prima oara cand am castigat ceva si chiar m-am bucurat si ca am castigat si ca am participat!
    Semnat Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult!
    Mai e un concurs si tin pumnii sa castigi si la acela!
    Bineinteles si eu tin tare mult sa castig, desi acum nu mai am fillingul!:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa deci! ti-ai anuntat toti prietenii sa nu iti faca program miercuri... curios... eu nu am primit "memo-ul" decat atunci cand ai anulat intalnirea de miercuri seara... cu cateva ore inainte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpa mea Ani,
    Te-am sunat daca vrei sa mergem impreuna si ai spus ca nu poti.
    Sorry!

    ( Am stat azi toata ziua sa-mi dau seama cine esti. Noroc ca mi-am dat seama ca doar la intalnirea cu fetele nu am anuntat de biletele de balet si fellingul meu!)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere