22 noiembrie 2012

Balet: Frumoasa din padurea adormita

“Frumoasa din pădurea adormită” este un spectacol de balet clasic în trei acte, de P.I. Ceaikovski, libretul fiind scris de I. Vsevolojski, după povestea lui Charles Perrault. Coregrafia originală este semnată de Marius Petipa, iar adaptarea coregrafică a spectacolului este semnată de Andrei Litvinov, din Republica Moldova. Regia este condusă de Ovidiu Dragoman, iar costumele și scenografia  sunt realizate de Anastasia Spătaru și Ecaterina Mihalache. 
Teatrul de Balet Sibiu 

Tudor cred ca-mi poarta noroc si eu lui. El lanseaza concursuri si eu se pare ca le castig. Acum o saptamana castig eu o invitatie la balet, saptamana aceasta castiga prietena mea Ani. Pam pam
Sheruirea blog-ului lui pe wall-ul meu de Fb aduce un strop de noroc pentru mine si prietenilor mei. 
La mai multe invitatii!

Spectacolul: "Frumoasa din padurea adormita"
Al doilea spectacol de balet pe care-l vad anul acesta mi-a placut mult mai mult. Cred ca din cauza costumelor foarte frumoase si deosebite care pe mine una m-au impresionat. Balerinele erau balerine. Stiti imaginea aceea cu colanti albi si rochite minuscule cu multe volanase? Erau pe scena muulte imbracate asa si alergau de colo colo zambarete si pline de energie.
Spectacolul, in sine, mi-a placut foarte mult, dansul, coregrafia si muzica m-au facut sa traiesc piesa si sa o inteleg.
Singul lucru care chiar nu mi-a placut a fost faptul ca tot spectacolul a tinut 3 ore. Mult prea mult. Zic io!

Mimica frumoasa, eleganta si rafinament.
Da! Imi place! Mai vreau. 

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu