04 noiembrie 2012

Nu am timp

Nu am mai scris de mult pe blog si asta din lipsa de timp si nu de inspiratie. Daca ar fi sa dau vina pe ceva, ar fi pe ora asta de iarna care mi-a dat lumea peste cap. Desi dorm mult mai bine, iar dimineata am inceput sa ma trezesc fara alarma telefonului, nu-mi mai ajunge timpul.
Imi doresc ca ziua sa fie de 26 de ore plus, ca sa fac tot ce mi-am propus si sa impac pe toata lumea.
 
Eu vreau sa le fac pe toate: vreau sa plec de la job devreme, dar cu treaba toata terminata, vreau sa ajung si la sport sa fac miscare si sa ma bucur de toata energia de acolo, vreau sa socialzez cu prietenii la un pahar de vin fiert. Vreau teatru, film si opera.
Unde sa le faci pe toate astea in 24 de ore?! Nu e timp!
Iarna se miceste ziua, nu si timpul. Dar, parca e atat de greu sa mai faci aceleasi lucruri pe care vara le faci asa din inertie. Iarna parca lucurile se misca mai greu, mai lent, mai fara spor. 
Nu stiu cum iarna cand ajung acasa la caldura, la lumina becului parca e atat de greu sa mai plec iar prin frig.
E noiembrie/ deja a inceput frigul, frecatul parbrizului, picioare inghetate, nas rosu si hainele groase. Nu-mi place iarna! Am zis! Offf si asta e doar inceputul frigului...

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu