20 ianuarie 2013

Cat de cunoscut esti si dupa job?

Foarte cunoscut!
Acum ceva timp am fost la un party. Genul ala de de party la cineva acasa, ne strangem cati putem, muzica buna, socializam si ne simtim bine. (!Asta era sloganul petrecerii si cu asta m-a ademenit.) Lume noua si multa voie buna. Asa credeam Io!
Am ajuns destul de devreme asa ca am avut coazia sa stau frumos intr-un loc si cei care veneau faceau cunostiinta pe rand cu mine.
Spre uimirea mea toti care veneau la respectivul party ma stiau de la job. Au trecut pe acolo si m-au vazut in plin exercitiu functiunii si mi-au tinut minte. Ce oamenii!!
Genul ala de replici: Eu te stiu de undeva?! Si arata asa cu degetul spre tine luuung incercand sa-si aduca aminte. Momentul ala exclam in gand: La naiba! Imi tin chiar si respiratia pana aud - De la ...
Cea mai memorabila replica: "Am facut opt depuneri la tine!" 
Zambesc si zic "Nu cred! Le-ai numarat?!" 
Dude! Trist!
Uimirea a venit cand aproape toti, mai dar toti ma stiau, apoi au venit si bineinteles intrebariile existentiale despre ceea ce fac si dezvoltarea subiectului in sine. Trist! Suntem la un party! Ne simtim bine, asta inseamna NO JOB oamenii buni!
Mno, mai bea paharul ala de vin pe care-l tineam in mana. Mai danseaza rock nebun pe melodia aia buna care acum incepe. Stai pe locul tau, zambeste frumos si socializaza cat mai bine.
M-am pus intr-un loc si de acolo toate bune. (:

Imi place ceea ce fac foarte mult si prietenii apropiati stiu asta, dar sunt foarte (ma repet) foarte reticenta atunci cand vreau sa discut despre jobul meu. Oamenii au o pereptie tare ciudata cand aud ca lucrez intr-o banca. Te eticheteaza si au alte asteptari de la tine si nu zic ca asta e un lucru rau, dar poate uneori chiar nu vrei sa spui cu ce te ocupi si doar sa te simt bine. 

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu