23 aprilie 2013

Azi oftez

De dimineata mi-am dat seama ca ziua de azi o sa fie o zi tare lungaaaa.
M-am trezit undeva pe la un 6 dimineata cu o frumoasa durere de stomac si cu o migrena care nu ma lasa sa ma dau jos din pat. Am ocupat baia doua ore, dar starea nu mi-a trecut. 
Fac un ceai, i-au doua pastile si ma rog sa treaca. 
Ma pregatesc sa merg la job. 
Constat cu tristete ca placa mea cea draga, nu mai merge. Nu ma supar, dar oftez luuung. Ma piaptan si ma uit in oglinda, parul meu azi era suparat pe mine. Ma chinui 20 de minute cu feonul si cu peria si parca imi mai venea sa zambesc. 
Ma duc sa ma machez. Constat ca mi se termina fondul de ten. Oftez, iar si caut ideei de a face un machiaz perfect fara fond de ten.
La job, agitatie si lume multa. Pe mine ma doare burta si-mi e tare somn, dar nu stiu cum trece ziua.
Imi fac de deochi si constat ca toate, dar toate betele se duc la fund. Oftez! Care esti mai ala cu energie negativa!?
Seara in drum spre casa ma prinde ploaia, pierd un flec si ma ud toata. 
Oftez!

Da! Azi a fost o zi tare urata!
Oftez, dar zambesc!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu