17 aprilie 2013

Paris! Mon amour!

Uneori o decizie aparent stupida poate sa-ti schimbe zambetul, uneori un da in gluma, poate sa te uimeasca mai mult decat credezi. 
Bilet destinatia: Paris! 

Paris! Mon amour!
Cand am aterizat la Paris pe Charles de Gaulle am strigat tare: Sa nu ma ciupeasca nimeni acum pentru ca inca nu-mi vine sa cred ca sunt la Paris!
Iar timp de o saptamana l-am trait intens ...
Parisul, l-am gasit exact asa cum mi l-am imaginat intotdeauna - romantic si boem. Plin de multe lumini si de oameni care sunt romantici doar ca vorbesc limba aia care suna atat de tres jolie!
Este imposibil sa nu te indragostesti de Paris!
Oamenii orasului sunt stilati si cocheti, arhitectura sa seducatoare, restaurantele si viata de noapte sunt dedicate placerii, iar strazile sale te cuceresc cu vise. In acest oras frumusetea si eleganta sunt la orice colt de strada.
Cel mai mult mi-a placut sa vizitez Parisul noaptea, parca e mai frumos, mai romantic si mai boem. Noaptea are o eleganta aparte si te face sa visezi mult!

Ieri ma aflam la Paris, iar azi am fost la job in Sibiu! 
Trist, dar stiu ca la Paris am acel ceva care ma face sa zambesc in continuare ...



Uneori ai nevoie doar de un soc, apoi de o nebunie si dupa de moment magic ca lumea sa ti se schimbe ... 

Juste moi!

2 comentarii:

  1. Inelu'...unde-i inelu'??:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, eu şi soţul vom merge în august pentru o escapadă romantică. E un vis care sperăm să devină realitate.

    RăspundețiȘtergere