28 aprilie 2013

Securitate bip securitate!

Azi, merg prin Promenada si intru prin magazine sa pierd vremea, sa-mi cumpar una alta. Nu ma bipuie niciun senzor la intrare/iesire din magazine. Ajung in Real intru cu geanta de mana in magazin si bipuie senzorul minune. Eu linistita fara niciun gand ciudat merg mai departe, doar intru in magazin nu aveam cum sa "achizitionez" fur ceva de nicaieri. Aud cum ma striga o femeie de la securitate "Doamna! Doamnaaa va rog sa va opriti!"
Ma opresc si ii spun ca am intrat in magazin si nu am decat geanta de mana si nu cred ca trebuie sa fie o problema, dar daca doreste o sa-i arat ce am in geanta fara nicio problema ii arat.
Ea ma invita sa merg in "Camera securitatii" pentru a-mi scana geanta. Iritata un pic, i-am zis ca nu ma duc nicaieri si daca are ceva de obiectat sa-mi spuna acolo.
Doamna de la securitate insista sa ma duca acolo in camera, sa-mi scaneze geanta ca sa nu mai bipuie pe viitor. Eu nimic, nu vreau sa-mi scaneze nimic si gata!
Plec iritata prin magazin ...
Dupa o ora ...
Ajung la o casa, ma pun la rand si vad cum trei gorile stateau in fata casei unde stateam sa platesc, cu ochii pe mine. Nici nu platesc bine si gorilele se indreapta spre mine, dau sa ies din magazin si bineinteles bipuie dupa mine senzorul sufeletului. 
Ma opreste suspicioas, cica, o gorila si sunt rugata sa merg cu el pana in: Camera Securitatii. I-am zis sa nu merg nicaieri, cand am intrat in magazin am patit la fel si nu am de gand sa merg nicaieri. Iar acum ma simt ofensata de simplul fapt ca toata lumea se uita la mine ca si cum as fi furat ceva din magazin. 
Suna statia: "Da, sunt aici cu doamna aia care nu a vrut sa fie scanata!"
Eu am luat foc! Doamna aiaaaa??!! Eu vorbind cu el la persoana a treia si frumos.
Ii arat ce am in geanta: un toc de ochelari, un portofel, o trusa de farduri + niste absorbante.
... simpatica mea genata tot bipuia! La naiba!
Inconjurata de trei dulai + o mie unu de alti ochi indreptati spre mine ma irit mai tare. Atunci sa vedeti cum sangele de olteanca incepe sa se agite si parca din femeia calma si doar iritata, ma transform. Incep sa ii le spun ca ma simt foarte ofensata, ca vreau sa vorbesc cu superiorul si tra la laaa....rau de tot!!
Pana la urma ma lasa sa plec, dar totusi ma roaga din nou, dar mai frumos daca nu vreau sa merg in Camera Securitati!!
La naiba cu camera lor!!!!

Concluzie: Nu puteam eu sa merg in camera aia nenorocita si sa ma scaneze aia, sa nu mai patesc nimic pe viitor, dar nu eu am preferat sa ma cert cu ei, sa-mi pierd temperamentul, sa se uite toti gura casca la mine ca si cum as fii furat ceva!!

Aici urmeaza niste bipuri: $%^&**(()()&^%$# de Real!!!

Just me!

Un comentariu: