30 mai 2013

Povestea unei pasiuni: Pictura!

Intotdeauna am luat note bune la desen in generala, aveam ceva al meu, dar cum niciodata nu am fructificat nimic totul s-a oprit acolo. Parintii mei nu s-au gandit niciodata, sa ma faca artista si desi au vazut ca am ceva talent nu luat asta in calcul. Genul ala: ca artist mori de foame?!
Cu anii am uitat de micul meu talent, iar eu am crescut. Dupa capacitate, am insistat sa merg la un liceu de arte, la actorie, aveam talent, dar cum actoria nu e o meserie pentru tata, s-a renuntat si la ideea aceasta.
Am urmat un liceu cu un profil real, urand romana ( profesoara fiind cireasa) si adoram matematica, iar de aici nu era decat un pas spre Stiinte Economice.

In urma cu ceva timp am ramas placut surprinsa cand am gasit la o prietena un sevalet intr-un colt al casei, luminat discret, cu cateva tablouri si schite imprastiate colo colo, dar nimic mai mult. Credeam ca face parte dintr-un decor extravagant, dar nu!, era o mica pasiune. O pasiune frumoasa, un moment de relaxare creat de ea si numai pentru ea.
Am privit mult acel sevalet, in tacere ma obseda o plansa alba lasata acolo parca sa-mi instige imaginatia ... si-mi imaginam cum culoarea reuseste sa umple albul acela imaculat. Cred ca am pictat plansa aia alba de n ori fara sa zic nimic, fara sa-i spun niciodata nimic si fara sa ma gandesc sa pot i-au pensula cu adevarat in mana si sa creez ceva.
Apoi, totul s-a pierdut, eu, sevaletul si gandul meu de a picta.

Anul acesta, prin martie am cochetat cu pictura, m-am inscris la un mic curs. bineinteles am fost impinsa muuult de la spate.
Acolo, am descoperit ca am ceva talent, daca pot sa zic asa sau am ceva al meu. 
In luna mai am reluat cursurile la avansati si tabloul de mai jos a fost facut de mine in trei ore, da trei! Sincer si cu mana pe inima, dupa ce am terminat si am privit mica "capodopera" am inceput sa tremur si simteam o emotie frumoasa. 

Nu stiu daca o sa duc vreodata pasiunea mea la nivel de arta, dar asta a iesit!
Am auzit: Exista doua tipuri de oameni care picteaza: cei care fac arta (= aceea care stau ore intregi si se gandesc numai cu ce culoare sa faca cerul, apa sau verdele copacilor si vor sa exprime pana si vantul in pictura lor. Cei care picteaza lucruri abstracte, dar cu o incarcatura frumoasa a unui tablou de exceptie) si cei care duc arta la nivel de pasiune ... aaa si aia esti tu!
 
Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu