20 octombrie 2013

Momentul meu de liniste

Imi place mult mult muntele ... toamna! 
Ador linistea lui, culorile de toamna si acea adiere rece calda care iti da o senzatie de caldura, apoi te racoreste brusc sa-ti aduca aminte ca e totusi toamna. 
Azi am petrecut o zi minunata alaturi de cativa prieteni pe o vale din jurul Sibiului. Liniste nu a fost. Bineinteles ca a fost spulberata de o voce pitigaiata a unei domnisoare care nu ii dau nume, dar se stie ea. M-am simtit bine si am ras destul de mult. Oameni rari pentru momente magice. Am fost acolo cu ei, dar in acelasi timp nu am fost. M-am deconectat de ei pentru a ma incarca cu energie. fabulez!

Am urcat un deal micut, dar suficient sa obosim un pic si sa facem o mica febra la picioare. 
Aer curat si un moment de liniste ... e tot ce ai nevoie pentru a incepe inca o saptamana plina.

Zic ...
"Intr-o tara deluroasa, orice movila se crede un munte."
Proverb turcesc

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu